Startseite
    semmel
    geile lieder
    tägliches leben...
    freunde
    bilder
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt

 
Freunde
    - mehr Freunde


Links
  fraschis hp
  hases hp
  icq.de
  die ärzte
  paar spiele
  kathas hp...
  pimp-my-icq


http://myblog.de/gidi13

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
freunde

andre´: mei bester freund..is aber manchmal weng komisch...lol

max: eig. nimma mei feund...is a hobba..und uncool

flo: hockt in da schull neba mia..mit dem kann ma imma an scheiß machn

pascal: mit dem kann ma immer schee fussball spielen..

bode. mi dem kann ma a immer wweng an scheiß machn

hanni: is voll lolig..der danzt in da garde...

saui: bist arschcool...kenn dich zwar noch net so lang..aber des find ich cool...du gibst ma imma schee a menthos.. des is geil

wurmi: coola kupl..mit dem kann ma nua scheiß machn..und der spillt ewig gut fussball

jetzt die weiblichen friendz:

fraschi: mei best weiblich friend..mit der kann ma nua gestörte sachn machn...

katha: naja kenn ich net so arg..is eig. a net mei feund ..lol..

caro:is a voll cool..lol...zwar a weng ..ach naja..die is scho saucool...

resa: kenn ich vom freibad..loool...die is voll cool drauf...und die mag ich a org...

lulia i. : die kenn ich net so arg..mia sinn ber scho gut befreundet..gell?

teresa: kenn ich nua vo da kärwa und vo da schull...aber die is scho cool...voll cool...

hanala: kenn ich nur vom icq..die is a voll lustig.,und muntert dich auf...habs se voll gern...

 

und natürlich die anni!!!!..lol..die is asrchcool drauf...an der is alles pefekt...hdgmadl....

28.10.06 13:53





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung